Tuesday 26 July 2011

Hantu Kak Limah Panjat Lift

Assalamualaikum wbt,

hai2 everidobi..sori lambat nk update entry kekangan kerja yg melambak (tangan ke bahu, mata ke atas)...harini aku nk citer sal kisah seram yg melanda aku subuh2 alam tadi..nak dijadikan citer aku diperlukan untuk menemani sahabat dr ofis nih ke darussyifa bangi bagi merebut nombor untuk ketemu n berubat sama itu Ustad Dato' Dr Harun Din..untuk pengetahuan kekorang, hari selasa setiap minggu adalah satu2nya hari yg boleh pesakit bertemu dgn Dato'..pesakit menunggu seawal malam sebelum hari kejadian..jadinya kami bercadang mahu bergerak dari Putrajaya nih jam 4 pagi..dgn harapan dpt lar jumpa dgn Dato' sbbnya nombor yg akan dilayan oleh Dato' sehingga 200 sahaja, bila lebih dr itu makanya jmpe jelah dgn anak murid beliau..so aku bangun pagi seawal 3.30 pagi...yer ulang taip 3.30 pagi kaw....saho pon aku tak bangun awal gitu taw..sila puji sikap prihatin aku yg nk menemani org nih...hohoho!aku pon siap2 lar alar kadar cuci tahik mata..gesek2 mata memastikan tiada saki baki tahik..gosok gigi bersih kaw2, klu alar kadar jatuh saham aku lak...sarung tshirt n tracksuit bagai konon mcm nk gi jogging pepagi buta...dah siap sume dgn yakin dan tawaduk nye aku membuka daun pintu umah aku......di sinilah bermula kisah....ha kaw terkejut mak selipar jepun edisi mahal aku terselit kat pagor..cantik plak selitan tak jatuh...istifar panjang mak tau..ape kejadahnye kol 4 pagi nk selit selipar bagai..sumpah seranah sume dlm pale otak, hati n minda nih...pdhal dah tau dh koje sape..korang nk tahu sape...sila scrool ke bawah...


-


-




-




-




HANTU KAK LIMAH PANJAT LIFT
(gambar ehsan gugel)


ha tulah kak limah dah pandai panjat lift...elok punye parking selipar aku kt grill tau..nasib aku tak mengidap sebarang penyakit jantung yg kronik..klu tak mau kojol kt dpn umah pepagi buta..adoi si pembuat onar ni kan tak padan mak buyong..sampai ati tau terkejut kan i..takpe lar..aku dah tau pon sikap makcik sorang nih yg suke nyakat org..mmg tidak syak lg sape yg buat..sape je nk sakat aku selain die..sbb kt blok tu die n dak umah die je aku kenal..tp mcm tau2 je aku nk kene kuar subuh2 alam kol 4 pg..tak ke naya..dah ler suasana sejuk disertai angin menderu..tetiba kene sakat gitu..mmg terbaek lar si pelaku tuh..ape pon..ada ubi ada batang makcik..siap ko nnt aku balas pas ko beranak..skang ko tak leh terkejut lg kang terkenan kt anak...tunggu my sweet revenge..sekian kisah seram aku di hari selasa ini..jumpe di entry akan dtg..peace yawl.....wasalam.


Nota kaki :
Si pelaku klu mengamuk ada lar rupe sket mcm imej di atas tuh... :p



9 comments:

  1. hahahahahahaha..aku xdpt bayangkn muke ko time tu nok..~

    ReplyDelete
  2. jgn bayangkan...kang terkenan...~~~

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha..aduhhh..sakit prut aku ketawa..nnti aku try letak ken putih lak..~

    ReplyDelete
  4. kejam wei..ko lar ibu nandong plg kejam dlm mesia nih...~~~

    ReplyDelete
  5. hahahahaha..mn de kejam..tu cr aku nk b'mesra dgn kwn2..~

    ReplyDelete
  6. a'ah mesra sgt..aku mmg suke bemesra ala hardcore gitu..buat lar lagik...mahu sgt2 (tangan ke dada, mata ke atas)...

    ReplyDelete
  7. klu stim mata kt tgh2..klu mata ke atas belagak namanye...klu kebawah malu...~~

    ReplyDelete